GARANTİ ŞARTLARI

 1-  Garanti süresi, ürünün teslim tarihinden itibaren başlar ve 2 yıldır.

2- Ürünün bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı firmamızın garantisi kapsamındadır.

3- Ürünün garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Ürünün tamir süresi 20 iş gününü geçemez. Bu süre, ürüne ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda; ürünün satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı-üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren başlar. Tüketicinin arıza bildirimini; telefon, fax, e-posta, iadeli taahhütlü mektup veya benzeri bir yolla yapması mümkündür. Ancak, uyuşmazlık halinde ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir. Ürünün arızasının 10 iş günü içerisinde giderilmemesi halinde, imalatçı-üretici veya ithalatçı; ürünün tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir ürünü tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.

4- Ürünün ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Kanunu’nun 11. maddesinde yer alan:

   • Sözleşmeden dönme,

   • Satış bedelinden indirim isteme,

   • Ücretsiz onarılmasını isteme,

   • Satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme haklarından birini kullanabilir.

5- Ürünün garanti süresi içerisinde gerek malzeme ve işçilik gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde, işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep edilmeksizin tamiri yapılacaktır. Tüketici ücretsiz onarım hakkını üretici veya ithalatçıya karşı da kullanabilir. Satıcı, üretici ve ithalatçı tüketicinin bu hakkını kullanmasından tamamen sorumludur.

6- Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen ürünün;

   • Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, 1 yıl içerisinde; en az 4 defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde 6 defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların üründen yararlanmamayı sürekli kılması,

    • Tamiri için gereken azami süresinin aşılması,

    • Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırayla satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi durumlarında, tüketici ürünün ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranda bedel indirimi talep edebilir. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı tamamen sorumludur.

7- Ürünün kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır. Ürün faturaları Garanti Belgesi yerine geçmez.

8- Tüketici, Garanti Belgesi ile ilgili çıkabilecek sorunlar için Tüketici Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü’ne başvurabilir.

9- Garanti Belgesi’nin tasdik edilerek tüketiciye verilmesinden satıcı, bayii veya acenteler sorumludur.

 

GARANTİ KAPSAMINA GİRMEYEN HALLER

1- Bu garanti belgesi pil, her türlü kayış, kordon, cam ve aksesuarı kapsamaz.

2- Bu garanti belgesi saatin arka kapağında, water resistant (suya dirençli) diye açıkça yazmadıysa, su hasarlarını kapsamaz. Denize, suya ve sıcak suya girmesi halindeki arızalar garanti kapsamı dışındadır.

3- Kullanımdan dolayı çizilen, zarar gören, kırılan, kopan; kasa, kordon, cam, tepe vb. parçalar garanti kapsamı dışındadır.

4- Bu garanti belgesi kullanımdan dolayı, saatin dış yüzeyinde oluşacak çizikleri ve renk kayıplarını kapsamaz, aksesuar amaçlı olarak saatin dış yüzeyinde kullanılan boyalar garanti kapsamı dışındadır.

5- Ürünün Türkçe Kullanma Kılavuzu’nda belirtilen hususlara aykırı kullanımından doğan tüm arızalar garanti kapsamı dışındadır.

6- Beyaz deri ve silikon kayışlarda kirlenmeden dolayı görülen renk değişimleri garanti kapsamı dışındadır.

7- Bu garanti belgesi yalnızca markanın yetkili satıcıları tarafından doldurulmuş ve satış tarihi işlenmiş fatura veya kasa fişi olması durumunda geçerlidir.

8- Saatinizin Yetkili Servis istasyonları dışında başkaları tarafından hasara uğratılması veya içine müdahalede bulunulması durumunda, ithalatçı firma, onarım garantisini fesih etme hakkını saklı tutar.

9- Yangın, sel veya deprem gibi doğal afetlerden gelebilecek hasar ve bozulmalar garanti kapsamı dışındadır.

 

 

 

GUARANTEE TERMS and CONDITIONS

1-  The warranty period is two years from the date of delivery.

2- The product including all its components is under the warranty of our company against manufacturing defects.

3-  In case of defects within the warranty period, the repairing time is added to the warranty period. The repairing period cannot exceed 20 working days. This period starts from the date of delivery of the product to the service centers or to the seller, the agency the representative, the importer or the manufacturer of the product, in case there are service centers. The consumer may send a notice via phone, fax, e-mail, a registered letter with return receipt, etc. However, the burden of proof in case of disagreement belongs to the consumer. If the defect is not fixed within 10 working days, the manufacturer-producer or importer has to provide another product with the same properties until the original product is repaired.

4-  As defective good is understood, consumer may exercise a right either of the following which is in the 11th article of the law no. 6502nd Consumer Protection Law:

     • Renege on a contract

     • Ask for a discount from sale price

     • Ask for reparation for free

     • Ask for change with a new good

5- In case the product has material, workmanship and manufacturing efects, the product will be repaired free of charge and expenses of any sork including labor, the value of the parts replaced or any other charges.

Consumer may use their rights to producer or importer to reparation for free. Seller, producer and importer are severally liable for the usage of consumer's right.

6- From the date of delivery to the consumer, within the warranty period, in 1 year, minimum four times or more than six times, that is assigned by the manufacturer-producer and / or importer in the warranty period, as well as the failure, these failures continuously causes no make use of the product.

•If it maximum period of repairing is exceeded.

•If it is determined that the defect cannot be removed by report written by the service center, or in the absence of service centers, by the seller agent repetitively.

Seller cannot refuse consumer's requisition. As requisition isn’t indulge, seller, producer and importer are severally liable for it.

7- The present warranty doesn’t cover damages resulting from improper handling by deviating from the instructions in the manual.

8- Consumer may appeal to Arbitration Committee for Consumer Problems in locality that it is guarenteed for their rights as a controversy occurs.

9- As this certificate of warranty isn’t given, consumer may appeal to Ministry of Customs and Trade-Consumer Protection and Market Surveillance General Directorate.

 

 

UNGUARANTEED SITUATIONS

1-This guarantee doesn’t cover the battery, strap, crystal and the attachments.

2-This guarantee doesn’t cover water damage when it isn’t clearly designated on case back as “water resistant’’. The failures caused by being in the sea, water and hot water are unguaranteed.

3-This guarantee doesn’t cover scratch, damages, breaks, severs on the case, strap, crystal, crown etc. caused by users.

4-This guarantee doesn’t cover the scratches on the external surface of the watch and color loss because of the usage; color used as an accessory on the external surface of the watch are also unguaranteed.

5-The usage of the product is defined in the user’s manual. This guarantee doesn’t cover the failures that occurs because of wrong usage.

6-This guarantee doesn’t cover the color loss because of dirt on the white leather strap and silicon strap.

7-This guarantee valid only if the invoice or the sales slip properly filled in and dated by the authorized and appointed dealers.

8-The importer reserve the right to relinquish all responsibility under this guarantee for repairs if the watch is tampered with or damaged by other than brand.

9-We aren’t liable for any trouble with or damage to watches due to natural disasters, such as fire, flood or earthquake.